Gyakran Ismételt Kérdések

Ezen az oldalon gyűjtjük össze a Manabi béta teszt indulásával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. Amennyiben elakadnál, kérjük nézd át az itt található információkat, és ha nem találtál a problémádra megoldást, keress minket elérhetőségeink egyikén!

Hogyan tudok szolgáltatóként regisztrálni?

Hogyan tudok vendégként regisztrálni?

Hibát találtam, elakadtam, segítséget kérek!


Hogyan tudok szolgáltatóként regisztrálni?

Lépj az app.manabi.hu weboldalra, és regisztrálj. Sikeres regisztráció után a rendszer addig nem fogja engedni a felület használatát add, ameddig nem hozod létre szalonod / szolgáltatásod. Ezután fel kell venned szolgáltatásaid, illetve kollegáidat is. 

Ha készen van, a Manabi fiókod készen áll a vendégek fogadására. Osszd meg velük egyedi kódod, amelyet a Manabi alkalmazásban tudnak majd megadni, így közvetlenül hozzád tudnak időpontot foglalni.

Foglalásaid egyszerűen kezelheted a Manabi Admin alkalmazásból, amely itt érhető el.


Hogyan tudok vendégként regisztrálni?

Töltsd le a Manabi alkalmazást innen. Az app letöltése után add meg adataid és a szolgáltatódtól kapott kódot, és készen is vagy!


Hibát találtam, elakadtam, segítséget kérek!

Ha bármilyen hibát tapasztalnál, vagy egyszerűen segítségre van szükséged, írj nekünk a support@icoders.co email címre, vagy üzenj nekünk a chat segítségével, amit ezen az oldalon is megtalálhatsz. A vendég illetve az admin alkalmazásból is egy kattintással elérheted a hibabejelentő formot is, ott is tudsz nekünk írni.